Lupa

Kadang-kadang ada masanya saya ni pelupa. Turun tingkat bawah nak ambil air, tapi bawa naik tuala ke atas. Bila dah sampai atas, baru teringat.. La,turun tadi nak ambil air, bukan tuala.
Dalam banyak-banyak perkara yang saya rasa OK untuk terlupa kadang-kadang, masih ada perkara yang saya harap takkan lupa.
Saya harap saya takkan lupa kasih dan sayang yang suami saya berikan, bila saya dalam keadaan marah.
Saya harap saya takkan lupakan segala-gala jasa dan pengorbanan mi dan abah saya, bila saya senang.
Saya harap saya takkan lupa betapa anak saya sayang dan perlukan saya, bila saya dalam keadaan tertekan.
Saya harap saya takkan lupakan betapa bersemangatnya saya untuk buat research, bila mungkin ada halangan dalam research saya sendiri.
Saya harap.. Saya takkan lupakan diri.

Leave a comment